Thursday, May 16, 2013

MaryamNurZahra' : Bergolek & Meniarap

Salam :) 

# 16 May 2013

Semalam Maryam dah boleh golek-golek badan dan pusing meniarap sendiri. Ya Allah rasa nak menanges boleh witness sendiri. Sebelum ne dia setakat golek kiri kanan ja. Semalam dah mampu meniarap. 

(1) I biar atas tilam camne sementara I lipat kaen kat sebelah.



(2) Sekali tengok dah pusing macam ne. Dah la terkeluar dari tilam. Dasyat ini budak. Maryam kena ayu-ayu tau. 



(3) I angkat dia duduk atas tilam elok-elok, pastu terus terlena. Hahaaha. 



Comel ja. Bila Ayah balik keje malam, I suruh Maryam tunjuk kat Ayah, dalam setengah jam jugak la dia usaha nak bergolek dan meniarap. Kecoh Ayah satu rumah dapat tengok. Good girl Maryam.

Ayah & Ummi love you so much :)

7 comments:

  1. wow. good job maryam. bam bamnye lengan dia bai...

    ReplyDelete
  2. Lisa : haaa tau xpe. I slalu ckp lengan ikot ayah dia selalu maen gym. Hahah. Pastu hubs gigih tak puas hati cakap peha Maryam besar ikot peha I. Kwangjaq.

    ReplyDelete
  3. gud luck maryam.. badan ketak2..geram jeee

    ReplyDelete
  4. Good job Maryam! Bai u try bukak mitten dia nnt lg sng dia nk pegang tilam tu kot..hehe..i dlu kemain lg bukak mitten Ammar time 2 bulan tapi nan hado meniarapnye..kekekeke..

    ReplyDelete
  5. wah syabas maryam! badan dia gerammmmm..yang comel tu penat sangat berusaha sampai tertidur terus hahaha

    ReplyDelete
  6. yeay good job maryam keep it up okeh syg. comelnya maryam

    ReplyDelete